Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Janneke Schouten - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Janneke Schouten - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Janneke

30 Mei 2014 | Nederland, Roosendaal

Zondag is het eindelijk zo ver! Judith en ik gaan twee maanden backpakken door Nieuw Zeeland en Australië! Al heb ik het nog niet altijd helemaal door dat we na alle voorbereidingen ook echt bijna gaan. Via deze blog ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van waar we allemaal heen gaan en zal ik af en toe wat foto’s plaatsen. Al heb je kans dat ik het niet helemaal bij ga houden en de helft er nog op moet zetten als ik al weer terug ben. ;)

  • 01 Juni 2014 - 20:08

    Jeske:

    Hey lief zusje!

    Bijna halverwege ;) haha we volgen jullie hoor!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3839

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: